Biodejt

Var helt slut igår, efter UL. Allting var finfint med bebisen därinne, sån lättnad verkligen! Snacka om urladdning.

På kvällen var planen att vi skulle på date, jag å karln. Faster hängde med F. Vi åkte ut till MoS. Käkade tapas på Caliente, sååå gott! Sen gick vi på Mamma Mia. Asså jag grät genom hela filmen typ! Ska inte spoila för mkt, men blev så ledsen över att Donna var död. </3. Kunde verkligen inte sluta gråta heller, får nog skylla på lite hormoner där å!

(null)
Allt var supergott, förutom jätteräkorna. De var bara dryga å skala!

Filmen då? Lite rörig skulle jag säga. De hoppade fram å tillbaka i tiden. Man hängde ju såklart med, men ah jag hade nog föredragit ett lite annorlunda upplägg. Filmen var väldigt bra, väldigt känslosam. Helt klart sevärd om man gillar musikalfilmer!

(null)
3,5 av 5

Vi var hemma strax efter 22. Möttes då av en övertrött Frank. Lilla plutten. Han fick vara vaken en stund till för å komma ner i varv innan han tokdäckade i sin säng. Han sover fortarande nu, klockan börjar närma sig 9. Idag ska vi ha kalas för honom, så är lite roddande med de nu på dan. Gästerna kommer vid 16-tiden. Han behöver få sova helt enkelt, så han orkar med dagen!
Gime
2018-08-11 @ 09:58:22
URL: http://ggiimmee.blogg.se/

gott!

Svar: :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0