Ensamlunch & BM-besök

Åkte in till Fridhemsplan vid 12-tiden. Satte mig på ett fik inne i V-malmsgallerian och åt en räksallad i min ensamhet. Är rätt skönt å äta lunch ensam ibland. Äta i lugn och ro, å inte behöva prata med nån. Kikade sen i lite affärer å sådär. Köpte ett påslakan till Frank inne på Åhlens. Men mer om det sen!

(null)
Räksallad och Cola Zero.

Kl 14 hade jag sen tid hos barnmorskan. Fick träffa min ordinarie BM denna gång (som tyvärr ska byta jobb, så kommer få en ny senare). Tyckte om henne jättemkt! Anledningen till besöket var att gå igenom min grav och förlossning med Frank. Känner mig verkligen mkt bättre nu efter besöket. Så skönt ändå att få lufta lite det som varit. Har ju inte haft anledning att fundera på det förrän nu, när man ska gå igenom det hela igen. Har fått lite tips och råd. Har fått ett läkarbesök inbokat där jag ska få prata lite Puppp/klådan. Och ett besök hos en spec-BM och prata lite oro och rädsla inför förlossningen. Känns bra att ha en plan!

Ska träffa min BM igen sen efter RUL. Blir tyvärr sista dejten med henne, då hon ska byta mottagning kommer jag få en ny. Känns lite tråkigt, då jag verkligen gillade henne. Jaja, finns säkert fler där som är minst lika bra!

Känns iaf bra efter besöket idag! Ett steg i rätt riktning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0