Sista dagen på sommarlovet

Fredag 31 augusti. På måndag börjar förskolan, så idag är sista dagen på sommarlovet. Vi vaknade och hade noll planer. Både Alex och Frank har varit snuviga i veckan, men båda kändes rätt pigga idag.

Så vi bestämde oss för att dela lite på oss. Alex släppte av mig och F på Leos Lekland här i Bromma, så åkte han vidare sen till Ica Maxi och handlade. Jag och F busade runt på leklandet (eller, mest F!). Var ganska lagom med folk där idag. Alex kom efter 1h ungefär. Vi passade på att äta lite lunch där å. F fick presentkort på Leos i julklapp (eller var det födelsedagspresent..?) och det räckte till inträde och mat vid tre besök. Väldigt uppskattad present!

(null)
Murade in sig själv!

Alex och Frank stökade runt en stund till efter maten, jag satt mest still. F har verkligen blivit modig! Skulle klättra upp i det högsta tornet, vågade dock inte åka kanan ner. Det var lite väl läskigt!

Vi kom hem nu för en liten stund sen. F har slocknat i sin säng. Alex plockar in maten han handlat. Och jag sitter mest still.

Väldigt drygt att behöva tänka på minsta steg, minsta ansträngning. Måste tänka på ryggen. Inte belasta i onödan. Kul, redan nu lixom!

Helgen i övrigt är ganska lugn ändå! Ska åka till Vås i morgon och fira syster (som fyller år idag, grattis! <3). Söndag ska Alex på match.

Men först tar vi fredagskväll, blir taaacos!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0