31år idag!

Idag fyller jag år. En väldigt märklig födelsedag som kommit lite i skymundan. Var ute och käkade med några vänner igår. Vi var på Yuc vid Odenplan. God mat, men framförallt bra sällskap! Kände mig dock inte på topp, men det behöver en inte göra i det sällskapet. <3 Mysigt å träffa tjejerna, blivit alldeles för lite av sånt på sistone.

(null)
Kalkon-tacos, mums!

Fick massa fina presenter å! Temat kändes lite ta-hand-om-dig, välbehövligt!

Idag har jag egentligen inte gjort något märkvärdigt. Frank hade en tuff natt med magont och lite feber. Så han fick stanna hemma idag. Alex kunde jobba hemifrån. Jag började först 12.30, så fick en hyffsat lugn morgon. Frank vaknade först vid 9-tiden, och mådde hur bra som helst! Denna märkliga sjukdom asså!

Åkte sen å jobbade. Arbetsdagen rullade på bra. Mirjam bjöd på en födelsedagssmoothie, himla gulligt!

Nu ikväll har vi inte gjort så mkt. Alex lagade köttbullar till middag, mums! Han frågade om jag ville ha något speciellt till middag, men är inte sugen på nånting. Helgens magkaos har satt sina spår!

Ska äta lite kvällfika nu! Lite vörtbröd, mums! Sen håller vi alla tummar vi har att F får sova inatt! Han fick en alvedon-supp i förebyggande nu ikväll. Han kändes lite varm, så får se lite hur natten blir. Lilla hjärtat, kan du inte vara få bli frisk?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0