Jobbig morgon

Frank somnade sent igår, så idag skulle han få lite sovmorgon. Han vaknade dock klockan 6, heeeelt på fel sida. Arg, trött, förstår inte vem han fått sitt morgonhumör ifrån?! Vi la oss inne i vår säng och tittade på Alfons, jag ville ju ha min sovmorgon ju! Vid 7 gick vi upp. Frank, arg som ett bi, var inte nöjd med nånting. Vi kom iaf iväg till föris tillslut. Efter många övertalningar, och ja med lite tvång.

Usch, känslan att behöva tvinga sitt barn till nånting är hemsk. Han blev ju glad när vi väl kom dit. Han tycker ju om att vara där. Tänker på alla föräldrar som har det såhär VARJE morgon! Jag är helt skut efter denna lixom. Hoppas han får en bra dag iaf!

Jag jobbar eftermiddag idag. Ska försöka röja lite härhemma innan jag ska iväg. Ser just nu ut som ett bombnedslag typ!

Jaja, hoppas ni fåt en fin vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0