Men hur mår DU?

Varit en okej natt. Frank vaknade vid några tillfällen av smärtan i magen. Så än är inte faran över. Tycker så himla synd om honom! Gör verkligen ont för honom när tarmarna jobbar. Inte sällan kommer det en liten prutt efter han krampat. Lilla hjärtat! Förstår att han inte vill äta när det gör så ont. Det är mest det jag är orolig för, att han inte får i sig så mkt. Han åt lite igår i samband med middagen. Lilla älskade vännen!
 
Har fått frågan hur jag mår i allt detta. En får nån form av superkraft, och bara sätter sig själv åt sidan för en stund. Jag mår ärligt talat inte så bra. Har fått utslag på ryggen (PUPPPen som börjat blossa upp?). Kliar konstant. Nätterna är värst. Börjat smörja de områdena med kortisonkräm. Kanske lindrar litegrann iaf.
 
De ringde även från Hudmottagningen idag, angående leverfläcken. Blodblåsan, som hade bildats i den, har gått tillbaka. Så jag frågade om jag kunde avvakta till efter nyår. Sköterskan sa att en läkare hade kikat på bilden, och tyckte att den behövde kollas ganska snart. Så fick en tid på lördag. Smidigt med helgmottagning! Hoppas att de kollar hela kroppen, har en del fläckar på magen som vuxit lite å. De ser dock inte så farliga ut.
 
Kanske kan fråga lite angående utslagen då också?
 
Idag är det iaf tisdag. Mindre än två veckor till julafton, helt galet! Såhär dags förra året var vi på Gran Canaria. Kontrasterna i det! Jag är hemma å vabar idag iaf. I morgon blir Alex hemma, sen får vi se hur vi gör med tors och fre. Bara Frank kommer igång och kan äta, så han får lite energi, så ska han nog orka med föris. Vill ju att han ska få vara med på Luciatåget på torsdag, men vi får se. Hans mående kommer såklart i förstahand. Alltid.
 
Nu ska jag äta lite rostisar, och titta på Musikhjälpen. Mysigt sällskap ändå!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0