Provtagning och VAB.

Gårdagens Frank berodde på en stigande temp för lilleman. Upp emot 39 grader igårkväll. Så idag får han vara hemma. Han sov inne hos oss inatt, mysigt men trångt! Han ligger fortfarande å sover. Lilla plutten! Mätte hans temp nu för en stund sen, 38,4. Så febern håller i sig. Så ja, idag blev det VAB-premiär! Då jag jobbar halvtid så får jag söka VAB för en halvdag. I morgon får Alex vara hemma, så får vi se sen hur torsdag blir.

Jag startade dock min morgon med en tur till Brommaplan för nya leverprover. Ska träffa läkaren på MVC i morgon. Håll tummarna för bra besked, vad nu det skulle vara?!

(null)
Jag och 11 pers till som hängde på låset!

Kom hem för en stund sen. Alex for till jobbet å jag har äntligen fått äta frukost! Handlade med saker till pannkakor påvägen hem, får bli det till lunch sen. Halvligger i soffan nu och slötittar på TV. Funderar på om jag ska försöka sova en stund till, eller om F hade tänkt vakna snart. Det blir iaf en väldigt lugn dag hemma.

Trevlig tisdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0