Goodiebag

(null)

Fick med mig en hel del krims-krams hem från mässan i helgen. Älskar att få en goodiebag! Blev en himla massa ögondroppar å putsdukar, alltid bra å ha! Även en del godis. Typiskt att jag då inte äter godis atm. Alex blev dock glad!

Både Synsam och Synoptik hade ett lyckohjul man kunde spela på. Hos Synoptik vann jag storvinsten! Ett storpack Twix. På Synsams hjul kunde man vinna ett par solglasögon. Jag var sååå nära att vinna även där!

(null)
Storvinst!

Förutom att dela ut produkter under mässan kunde man testa nya apparater. Agerade patient i en kombinerad autorefraktor och foropter. Den marknadsförs som en helautomatisk foropter, men den kräver ändå lite finjustering efteråt. Sådär imponerad av den!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0