Kvällsmottagning & köldrekord

(null)

Asså fyfan för denna kyla! Varken jag eller Frank har kläder för detta väder. Så jaa, vi stannar nog inne idag! Stackarn har inte varit utanför dörren på hela veckan!

Igår jobbade jag kväll. Några gånger i månaden har vi kvällsmottagning på jobbet, å igår va det min tur. På 2h bokas 12 patienter in, så det är ganska snabba och korta besök. Flöt på bra igår, var en patient där de var lite klurigt. Kom från jobbet vid 19.30. Tajmade noll bussar, så tog en taxi från Alvik. Såå värt!

Vi jag gjort typ nada nu på förmiddagen. Strax lite lunch och sen ska F sova en stund. Ska nog göra ett ryck då!

Ha en trevlig onsdag kära läsare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0