4 arbetsdagar

Har jobbat fyra dagar i rad. Så skönt att få vara hemma igen. Jobbade på akuten i helgen. Var rätt mkt å göra. En del kluriga fall, några akut-akuta. Så tiden gick fort. Var väldigt roligt att jobba i helgen. Jobbade med grymma kollegor, sånt är så himla värt!

Idag är det onsdag, dvs min tur att vara hemma med F. Det har snöat hela fm, så vi har hållit oss inomhus. Har faktiskt kunnat röja och städa lite. Helt galet! Frank roade sig med att "hjälpa till" med tvätten, leka, kika i böcker, pilla på hans surfplatta (han har fått en alldeles egen!). Så jag har rensat i badrumsskåpen, gjort rent köksfläkten (asså fysatan va äckligt de va!) och rensat i hans garderob. Han har börjat växa ur 86. Helt galet, var ju inte längesen han drunknade i 86!

(null)
Ordning och reda!

(null)
Mysa i soffan med plattan.

(null)
Bänken i köket där all skit hamnar är rensad!

F har ätit lunch och ligger nu och vilar. Jag äter jag å, och kikar Farmen. Tror vi ska försöka komma ut en sväng efter han sovit. Behöver gå en sväng till systemet (känns sådär att göra det tillsammans med F). Ikväll ska jag hem till Ellen på middag, ska bli mysigt! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0