Firad igen!

Ikväll har Natta varit här å käkat middag. Blev lövbiffskebaben från Linas matkasse. Smakade helt okej! :)

Kvällen till ära blev jag firad av Natta å! Hon var sjuk då när jag hade min fest nämligen. Fick ett jättefint fat från Mateus, å en flaska bubbel. Rosa bådatvå såklart!

(null)
Så fint fat!

Blev sen lite soffhäng. Frank härjade runt som vanligt! Inte alls blyg för Natta. :) Hon åkte hem för en stund sen. F ligger å sover, och jag slötittar på Mästerkocken från idag. I morgon är det torsdag, å dags för mammajympa igen. Jag hoppas att Fs snorighet inte blir sämre, vill inte gärna ställa in.

Nu, god natt!
Anonym
2018-02-01 @ 21:07:38

Jättefint fat! 😊

Svar: :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0