Handboll & mammajympa

Missade Sveriges match igår, var ute och käkade med Brf-styrelsen. Åt sjukt god mat btw! Vi var på MGL Sushi, och jag gillr ju inte sushi. Tog nå entrecote-grej istället. Riktigt gott!

(null)
Yakinaki-nånting! Sjukt gott iaf!

Hann iaf hem till den då avgörande matchen mellan Frankrike och Kroatien. Vid fransk seger skulle Sverige ändå gå vidare. Blev onödigt spännande!! Frankrike vann tillslut iaf, och Sverige lirar nu semifinal. Så jävla bra!

Hade svårt för å somna igår. Sen vaknade dessutom Frank kring midnatt å ville inte somna om. Var väl uppe med honom 1,5-2h. Han somnade iaf om tillslut, sittandes i min famn i hans fotölj. Skrutten!

Hade ju hoppats på lite sovmorgon då, men icke. Han vaknade vid 7.30, pigg som en mört! Jaja, vi skulle ju ändå upp lixom.

(null)
Vink vink!

Vid 9 kom Fs faster Andrea. Hon skulle hänga med F medans jag ledde mammajympa på Friskis. Vi har ju eg barnvakt via F&S, men har varit lite struligt med dedär, så var toppen att A kunde ställa upp! <3

Hon gick hem för en stund sen. Vi har ätit lite lunch å sådär. F ligger i sin säng och somnar förhoppningsvis snart. Jag kikar på Mästerkocken från igår. Älskar det programmet! Bara jag som tycker Dante är sjukt lik Oscar Zia?!

Resten av dagen blir nog rätt lugn. Skorna jag beställt från PoP har kommit, så får se om vi orkar ta oss dit å hämta ut dom. Man blir lite lurad av vädret, soligt men blåser som fan. Inte alls skönt!

Hoppas ni får en fin torsdag iaf! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0