Mysig förmiddag

Frank tog morgon klockan 6 i morse. Lite väl tidigt för min smak. Pussade hejdå till pappan som skulle till jobbet, å tog tag i dagen. Efter frukost å sånt tog vi en liten promenad här i området. Postade ett brev, vinkade till änderna i ån och F somnade en stund.

(null)
Dagens Frank!

Sen kom Therese och Gustav hem till oss. Blev full fart härhemma! Gustav och Frank är jämngamla, å vi har hängt sen gravid-tiden. Var längesen vi sågs nu dock. Trist när jobb å skit kommer ivägen.

(null)
Alla på Therese!

De åkte hem sen efter lunch. F sover, och jag har kikat ett avsnitt Greys. Får se lite vad vi hittat på när F vaknat. Alex är väl hemma strax efter 17, ska försöka ha maten klar tills dess. Blir köttbullar med mos idag. :)

Har sen bokat in mig på ett jympapass kl 19. Hoppas jag kommer iväg på de!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0