Nya träningsbyxor

Jag har letat såå länge efter nya träningsbyxor, som inte är tights. Verkligen typ omöjligt att hitta. Kikade av en händelse in på Sportamore, och hittade ett märke som heter Blacc. Aldrig hört talas om tidigare. Där fanns iaf en modell som verkade perfekt. Så beställde ett par svarta och ett par grå. Hämtade ut dessa idag, och asså jag är såå nöjd! De är verkligen perfekta! Mjuka och sköna, lagom i längd, och det bästa av allt, de är höga i midjan. Eller, det är lixom en mudd som man kan vika upp eller ner. Efter graviditeten, nu när magen är lite dallrig, tycker jag det är så mkt bekvämare att ha höga byxor. Och framförallt när jag tränar.
 
Träningsbyxor från Blacc, modellen heter Conduct (Svart & Grå).
 
Nu ska jag rensa i min låda med träningskläder. Bort med plagg som sitter alldeles för tight, som jag bara blir deppig över att jag inte får på mig längre. Känns kul att komma igång med träningen nu, lite nya sjyssta träningsplagg gör verkligen mkt. Känner man sig inte bekväm på gymmet så kommer man inte kunna slappna av och fokusera på träningen. Så enkelt är det.
Anonym
2018-01-05 @ 17:23:00

Dom ser väldigt sköna ut! :)

Svar: Dom är väldigt sköna! (:
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0