Regn & Bromma blocks

Igår hade vi världens tråkigaste dag. Typ. Regnade heeela dagen verkligen. Å inte lite heller, de bara vräkte ner. Och blåste halv storm. Så var inte jättepepp på att gå ut om man säger så. Så ja, vi blev hemma hela dagen. Försökte städa och plocka lite, men Frank gick mest efter och stökade ner. :P Man är inte så himla effektiv med en 17-månaders i släptåg.
 
Idag är det iaf lite bättre väder. Vi hängde på låset på Blocks. Kikade på Babya/Lekia, köpte kritor och en flaska med sugrör till F. Sen stannade vi en stund inne i lekrummet där. Kom dock rätt många fler barn, så vi blev inte så långrandiga. Kikade i lite affärer och så. Köpte en tröja på Polarn o pyret, på rean. Frank har redan vuxit ur en del i 86, helt galet va den ungen växer! Han har verkligen dragit iväg på längde.
 
På tal om shopping, igår fick jag hem beställningen jag gjort på Geggamoja. En jättemysig pyjamas, och en ny mössa. Gillar deras tunna mössor, haft en i varje storlek typ. :)
 
Tröja med uggla (160:-) PoP.
Randig mössa (99:50) och pyjamas med valar (209:-) Geggamoja.
 
Kom hem igen för en stund sen. Vi har ätit lite lunch, och nu sover F. Jag kikar med ett halv öga på Dr Phil, och fixar lite grejer på datorn. Så skönt att det är fredag btw. Ikväll ska vi hem till några nyfunna vänner här i området. De har en sov som är jämngammal med Frank. Ska bli kul! I morgon tänkte jag hinna träna på förmiddagen. Sen på eftermiddagen/kvällen ska vi till svärisarna i Vallentuna. Ska fira Alex mamma. Söndag leder jag jympa igen, var ett bra tag sen nu!
 
Ha en trevlig fredag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0