Ryggsäck till F

Skulle behöva köpa en ny ryggsäck till Frank. Vi har idag en Mini Rodini-fake från Wish. Den höll typ ett halvår (ish!), nu har den spruckit i tyget. Såklart något man får räkna med när man köper kopior. Och jag tycker egentligen att det är rätt oskönt att köpa fake/kopior. Men skitsamma.
 
Jag tycker att Mini Rodini-väskorna är väldigt fina. Men frågan är om de är så himla mkt bättre kvalité på en äkta? Har annars kikat på en Kånken Mini också. De kostar ju en del, några hundralappar dyrare än Mini Rodini. Men tänker att de håller sjukt länge. Jag menar, finns ju folk som haft sina Kånken i 20+ år. Så kanske är värt de?
 
 
 
Vilken hade ni valt?
Anonym
2018-01-10 @ 20:42:04

Kånken! Klassisk och bra kvalité. :)

Svar: :)
malin.

Linda
2018-01-11 @ 13:40:30

Jag hade valt Kånken Mini. Tycker de är så fina!

Svar: :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0