Underbart väder

Äntligen lite skönt vinterväder! Solsken och några minusgrader, mer sånt! Vi passade på att faktiskt vara utomhus en stund idag. Pälsade på oss ordentligt. Gick till Annedalsparken och hängde runt där nån timme. Frank var inte helt nöjd med att behöva gå runt i overall och vinterkängor, lite svårare att gå då. Gunga däremot, det funkar alltid!

(null)
Rosiga kinder, och snoret rinner. <3

När F somnade efter lunchen gjorde vi ett städryck. Dammtorka, dammsuga och moppa golven. Alex rev av badrummet å. Jag funderar seriöst på städhjälp. Tycker det är såå tråkigt att städa. Alex är dock lite tveksam. Han verkade dock gå med på att ta hjälp med en stor vårstädning, typ putsa fönster osv. Får se hur det blir med den saken!

Vid 15 sen hade jag pass på Friskis. Första för i år. Gick bra! Kul med mkt folk. Timmarna innan stod 18 pers i kö till bokningen. Märks att det är januari!

Nu sitter jag i soffan och tittar på nån trött träningslandskamp i fotboll. Ska nog strax bädda ner oss, ska bara vänta på att F somnar ordentligt. I morgon väntar jobb igen för min del. Tar emot lite, man vänjer sig fort vid att vara hemma. Jobbar ju bara mån-tis i vanliga fall, men kommande vecka är det min helg på akuten.

Nej, ska bädda ner oss nu och kika nåt på TVn. Bästa med jul/nyårsveckorna är alla filmer som visas på TV! Så nu blir de Göta kanal!
Lisa
2018-01-07 @ 20:38:27

Håller med dig om städning. Så tråkigt! Funderar också på att ta in städhjälp. Vill ju vara med familjen när man är ledig, inte hålla på med en massa tråk! Kram på dig!

Svar: Exakt!! Ska ta in lite offerterså får vi se vad karln säger. :) Kram!
malin.

E
2018-01-09 @ 16:06:36

Så himla cool i sin döskallemössa! Vart har du köpt den?

Svar: Är en present från Fs mormor. Tror den är från Åhlens.
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0