Blodprover, Ica & Ellen

Började dagen med att lämna blodprover på en VC i Solna. Rullade sen till Ica Maxi och handlade. Det lilla blev till en storhandling, varför blir de alltid så?! Lite sånt, lite sånt, och en sån kanske?!

Frank vägrade sova efter lunch, så bäddade ner oss i vår säng istället. Jag råkade somna, såklart. Vaknade dock till och åt lite lunch. Sen slocknade jag med F igen. Vi sov till 15! Tror både F och jag var lite trötta efter helgen!

Ikväll sen har Ellen varit här. Jag bjöd på lite lax till middag, och frukt till efterrätt. Himla mumsigt! Kul å träffa Ellen igen, alldeles för länge sen sist. Vi pratade högt och lågt om livet. Blev en himla mysig kväll!

(null)
Inte bara jag som saknat Ellen! <3

Ligger nerbäddad nu. Kikar Beck-filmen på 4an. I morgon är planen att vi ska till Vås. Lite oklart om vi åker direkt efter frukost, eller senare. Får se helt enkelt!
Sarah
2018-07-24 @ 01:54:09
URL: http://CheerSarah.devote.se

Skönt o sova lite på dan när man e trött :)

Svar: Verkligen! Bästa sovsällskapet å! (:
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0