Ensamtid

Alex är ute med vänner ikväll, så jag har hängt hemma med F. Så skönt å få vara ensam ibland. Låter kanske knäppt, men jag uppskattar verkligen att få lite tid själv ibland. Så längta och sakna lite. Kände att jag även behövde lite egentid med F. Har jobbat nu 3 dagar i rad, så var riktigt mysigt att få gosa med honom ikväll. Mitt stora lilla hjärta!

Har jobbat idag å. Kort dag såhär dagen innan röd dag. Var på Clinic Divine och vaxade mig sen. Skönt å ha det avklarat. Hade tänkt att kika i lite affärer sen, men orkade inte. Har budget-shoppat en del på HM på sistone. Mkt sommarplagg. Får ta å visa de framöver. Gjorde även en beställning igår på bland annat en klänning till stundande bröllo. Även beställt ett par skor som jag tror kan funka. Börjar ju dra ihop sig till sommarens första bröllop, ska bli så himla ku!

Nej, nu ska jag sova. Natti natti!

(null)
Klickat hem denna från HM, funkar väl på ett bröllop?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0