Klänning, check! Skor, check!

I sommar ska vi på två bröllop. Två av mina närmsta vänner ska gänga sig. Idag fick jag hem klänning nummer 2, samt skorna jag tänkt ha. Så nu är outfitten fixad!
 
(null)
Rosa klänning från Gina Tricot (HÄR) & gråturkos klänning från H&M (HÄR).
 
(null)
Sandaler från Din Sko (HÄR).
 
Älskar att man kan hitta fina långklänningar på de stora kedjorna utan att bli ruinerad! Skorna är också ett "budgetfynd". Tycker de är såå fina! Sköna, lagom liten klack för en som aaldrig går i höga skor.
 
Nu fattas bara lite juveler, nån liten handväska, lite sånt småfix.
 
Ser verkligen fram emot bröllopen, så himla magiskt! <3 Tänk va vuxna vi blivit!
emma
2018-06-13 @ 15:08:49
URL: http://nouw.se/islycka

fina klänningar :D

Svar: Ja! Jag tror det kommer bli finfint! 😊
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0