Cred till alla ensamstående föräldrar!

Alex har nu varit iväg på jobb i ett dygn. Såklart rasar inte hela min värld för det, är bra att få lite tid ifrån varandra ibland. Men allt med F går ju såå mkt lättare när man är två. Den ena kan vara med honom på kvällen, borsta tänder och ta på pyjamas osv. Och den andre kan då ta rätt på köket efter middagen. När man är själv får man göra ALLT själv. Hur hinner ensamstående med sig själva?! Verkligen all respekt till er!
 
Det jag skulle sakna mest är nog att ha en person att bolla med. Alla stora och små beslut man ska ta kring sitt barn. Måste vara svårt att fatta alla beslut själv, utan input från en jämlike. Visst, man kan alltid bolla med nära och kära, men det blir inte samma som som när man är ett team.
 
Jag uppskattar verkligen Alex på ett helt annat sätt sen Frank kom. Att ha någon att dela Franks alla upptåg med. En person som tycker att Frank är den sötaste ungen i hela världen, på samma sätt som jag tycker. En som blir lika glad som jag över att han lärt sig låta som en hund. <3
 
Usch, nu saknar jag Alex ännu mer! Håll tummarna för att hans tåg går som det ska så han kommer hem i tid!

(null)
Du & jag! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0