Finbesök på jobbet

Idag var Alex och Frank och hälsade på på mitt jobb. Han blev livrädd först när han såg mig, i scrubs och glasögon. Jättekonstigt ju! Och han var väldigt blyg för alla som ville säga hej. Men efter en stund tinade han upp lite. Sprang runt som en galning i korridorerna. Han ville inte åka hem sen. :P
 
Anledningen till deras besök var för att jag skulle kolla Alex ögon. Han fick göra ett synfältstest och jag fotade hans ögonbottnar. Så nu är hans ögon grundligt kollade, och allt såg bra ut!

(null)
Testade Alex synfält i HFAn.
 
Har precis kommit hem igen, varit på styrelsemöte i brf-en. Är sååå trött! Hade tänkt se nya GWs mord, men sparar nog de till imorgon. I morgon är de onsdag igen, å med det Frank-dag. Får se vad vi hittar på, men de lutar åt öppna förskolan.
 
Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0