Lite mer nytt till F

Blev en vända till Barkarby på förmiddagen idag. Returnerade allt på KappAhl, de blev så himla stort på F. Å jag hittade inget annat jag gillade. Gick även in på Lindex å bytte till storleken mindre på Polisbil-tröjan. Hittade massa mer fint där, men fick hejda mig lite. Blev en tröja till därifrån, med panda-tryck. Så himla fin!

Sen gick vi även till Pomp de Lux inne i Outlet-byn. De har alltid så himla mkt fint! Blev två par byxor och en tröja. Hade kunnat köpa så mkt mer, men tyvärr fanns de ej i Franks storlek. De har ju ett begränsat utbud där, de får inte in allt i alla storlekar. Så det gäller att ha lite tur.

(null)
Dagens inköp, allt från Pomp de Lux förutom pandatröjan.

Vi köpte sen med oss Donken påvägen hem. Vi käkade framför TVn när F sov. Kikade näst sista avsnittet på Bron säsong 4. Så himla spännande!!! Jag har mina aningar om vem som ligger bakom morden, får se om jag har rätt!

Vi ska strax åka ut till svärisarna i Vallentuna. F ska vakna först bara. Ska käka middag å sånt hos dom, blir mysigt!

Ha en fortsatt trevlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0