Dubbla pass på F&S, å lite bad däremellan

Idag hade jag mina sista jympapass för terminen. Kommer säkert köra lite baspass i sommar, men inget som är spikat ännu. Mammapasset i fm gick bra! Varit jättekul å köra de igen. Tackade barnvakten Lotta med en liten present och lite rabarber. Hon har verkligen varit toppen!

(null)
Lotta & Frank

Sån lyx verkligen att F&S ordnat med barnpassning för att jag ska kunna leda mammapassen. Tummen upp!

Blev även ett baspass nu ikväll. Däremellan hann vi med lite fika och bad med Anneli. Vi parkade på en filt längs Bällstaån, bort mot Huvudsta. En liten strandbit där man kunde bada. Frank doppade sig lite, mer eller mindre ofrivilligt (dumma vågor!). Han var nog rätt nöjd ändå! Bästa spanplatsen på båtar, flygplan och helikoptrar.

(null)
Lilla blondie!

(null)
Du & jag, Anneli!

Blev verkligen en fullspäckad dag! Vädret fortsätter att leverera, livet blir så himla enkelt då! Ligger nerbäddad nu å kikar filmen på 6an. Tänkte försöka sova snart, fredag i morgon. Woop!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0