Fruktparken

Frank tog lite sovmorgon idag. Fick väcka honom vid 8, han hade säkert kunnat sova en timme till. Men vi skulle iväg på äventyr, carpa dagen nivet. Vi packade ihop lite picknick-grejer och satte oss på Tvärbanan mot Sickla. Hoppade av i Liljeholmen, snabbt in på Ica och handlade lite fika/lunch, å sen gick vi till Fruktparken. Det är alltså en lekpark med lekgrejer som ser ut som frukter. Frank fick en tuff start i parken, massa äldre förskolebarn som stökade runt. Efter en stund gick det bättre, han vågade åka bananruschkanan och klättrade i vattenmelonen.

Efter en stund kom även Mirjam och Eli. Vi satte oss på gräset, i skuggan av ett kastanjeträd och fikade. Himla mysigt!

(null)
Med nappen i mun vågar man liite mer!

Vi sa sen hejdå, och jag&Frank gick en kortis inne i gallerian. Var på jakt efter en present. Inne i butiken, när jag skulle betala, la jag ifrån mig mina solisar. På typ en sekund snappar Frank upp dom och ja, ni kan ju gissa själva hur de såg ut sen..

(null)
Jahapp..

Slank in på Synsam i gallerian och lånade tänger, lite av verkstadskänslan sitter minsann kvar. Så nu är de brukbara igen!

(null)
Som nya?!

Frank ligger å vilar nu. Borde väcka honom snart. Jag ligger dock själv alldeles för skönt i soffan. Vi går kanske en sväng upp till plaskdammen nu på em. Behöver förbi Direkten för å hämta ett paket å.

Hoppas ni har/får en finfin onsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0