Promenad & lekparkshäng

(null)
Leka med grus, det är grejjer det!

Startade dagen med en långpromenad med Anneli. Å Frank såklart! Vi gick runt sjöarna i Sundbyberg/Solna. Så himla skönt väder! Asså verkligen högsommarvärme. Vi pratade om allt och ingenting, och vips hade två timmar gått. Hon tog sällis hem till oss, lite vätskepaus innan hon knallade hemåt igen. Frank fick lunch, och somnade sen.

När Frank sov gick jag loss med dammtrasan och dammsugaren. Fysatan va skitigt det blir nu när man har fönster osv öppet. Damm och ffa pollen som tar sig in. Så nu ser hemmet fräscht och fint ut igen.

När F vaknade tog jag en snabbdusch, å sen gick vi till Bubbelparken. Träffade Franks kompis Ivar där idag. De lekte litegrann med varandra, himla kul å se! Var rätt mkt folk i parken idag, märks att det är fint väder.

Kvällen bestod sen av det vanliga. Mat & bad för Frank. Middag för mig. F sover sen en timme tillbaka, och jag har hunnit ordna med lite brf-grejer. Årsstämma i morgon. Sen över sommaren blir det lite lugnare med sånt. Skönt.

Alex är påväg hem från matchen. Bajen fortsatt obesegrade. Sjukaste.

I morgon är det torsdag. Leder jympa mamma-pass på fm. Ska bli kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0