Helgen som gått

Helgen kom och försvann. Hämtade en glad liten skit på föris i fredags. Franks vecka har varit toppen! Han gillar verkligen föris, tacksamheten över det!

Vi gjorde egentligen inget spec på fredagen. Tvingade Alex att kika skräckfilm. Vi såg Get out. Riktigt bra faktiskt! Inte läskig, bu! Utan mer sjukt obehaglig! Helt klart sevärd!

(null)
3,5 av 5!

Lördag. Storhandlade på Maxi på förmiddagen. Sen hem och rodda för kalas. Vid 16-tiden kom våra familjer på besök, för å fira Alexander (han fyller år idag, söndag). Vi gjorde det enkelt å bjöd på tacos. Det är ju så himla gott! Fullt hus, å full fart verkligen!

Söndag. Strålande sol, men kallt! Jag & F gick en stund till parken på fm. Alex slängde ihop en lasagne under tiden. Sen for Alex iväg på fotbollen. Efter Fs sovstund gick han å jag till Blocks. Reklamerade en tröja på Pop, å handlade lite nytt. Sen nu ikväll har jag å F fixat lite hemma bara. Kikade på Bajenmatchen på TV, hyllningen av Kennedy var magisk!

(null)
Gillar kameran på nya telefonen. <3

Bäddat ner mig nu å kikar finalen av Kockarnas kamp. Sen är det sova. Ladda för en ny jobbvecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0