Räcker inte att en har ont

Var idag på Åderbråcksklinikerna för å kolla upp mina ben. Han kunde lugna mig med att det inte är något farligt. Jag har klassiska bråck på både vänster och höger ben, även om det inte riktigt syns på högerbenet än. Nån himla ytlig ven som tappat stinget. För å få bukt på’t går man in och stänger den venen helt enkelt. En operation som jag tyvärr kommer få bekosta själv. Landstinget pröjsar om en i princip har ben som är helt ruttna. Lite surt att kraven är så höga, då operationen kommer kosta mig 32tkr. Helt galet. Jag har börjat få rätt ont i benet, men att det smärtar räcker visst inte.

Oavsett hur jag kommer göra så görs inget förrän jag är klar med bebisbakandet. Ska jag dessutom amma så avvaktar man även det. Kroppen ska ha stabiliserats rent hormonellt. Så har jag tur kanske de försvinner när lillebror är ute. Eller iaf blir lite bättre.

Men nu vet jag iaf att det inte är något farligt!

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0