Besök hos barnmorskan

Var så nervös inför dagens barnmorskebesök. Idag träffade jag Jennie, den barnmorska som jag hade med Frank. Hon arbetar idag med förlossningsrädsla. Jag har lite bagage att deala med efter förlossningen med Frank, därav besöket hos henne. Tog väl typ en halv minut innan tårarna rann. För mig blir allt väldigt känslosamt. Vi pratade om det som varit, vad jag tagit med mig (både positivt å negativt) och vad som komma skall. Känner mig inte redo att skriva allt i detalj, vad vi pratat om. Men jag gick därifrån med en bra känsla.

Ska träffa henne igen i slutet av november. Den gången ska även Alexander följa med. Å tills dess ska jag ha testat en "hemläxa" jag fått. Blir spännande att utvärdera det!

(null)
Idag gick vi in i vecka 22. Bebis är nu lika stor som en papaya. Världens gölligaste!

Daga för en kvällsmacka å lite röj. Kikar lite handboll med ett halvt öga å.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0