Ett besök på Närakuten & förlossningen

Hostan blev hundra resor värre under eftermiddagen/kvällen igår. Jag hostade tills jag spydde. Fick svårt att andas. Så himla obehagligt! Ringde 1177 som tyckte att jag skulle åka till en närakut. Släpande med oss en F i pyjamas för ett litet äventyr till KS. Lite dividerande där om jag skulle åka till typ DS ist, men blev tillslut inskriven. De tog svalgprover och läkaren lyssnade på lungorna. Allt lät bra iaf! Proverna får jag svar på om några dagar, innan dess vill man inte sätta in någon antibiotika (om det skulle behövas). Jag är glad om jag slipper!

När jag var klar där knallade jag över till förlossningen. Fortsätter läcka när jag hostar, så blev en check där också. Bebis mår finfint, inget fostervatten som sipprar ut. <3 Sån lättnad!

(null)
Ctg kopplad på magen.

Fick hostmedicin utskrivet av läkaren, Mollipect. Hoppas de ska lugna det hela lite.

Usch, vill bara att denna hosta ska försvinna nu! Så jobbigt verkligen! Kommer vara hemma från jobbet resten av veckan, om inga mirakel sker!
Anonym
2018-10-27 @ 16:55:56

Vad jobbigt att vara ensam med barnet oxå! Reser a mycket?

Svar: Var inte ensam med Frank, Alex var hemma. Han reser nästan aldrig i jobbet, så du måste ha missförstått. :) Kram!
malin.

Anonym
2018-10-31 @ 20:34:11

Nä jag tänkte att du fick ta med barnet till akuten, det lät främmande om pappan är hemma :)

Svar: Han följde med i bilen dit bara, Alex körde mig så Frank fick hänga på helt enkelt. Sen åkte de hem igen. :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0