Grav-penning

Har idag skickat in ansökan om grav-penning till Försäkringskassan. Försöker att inte hoppas på för mkt, men det vore sån lättnad om jag fick det beviljat. Planen är att jobba fram till årsskiftet. Får jag då det beviljat så slipper jag plocka föräldradagar sista tiden. Vore guld verkligen!

(null)

Grav-penning får man beviljat om man tex har ett fysiskt krävande arbete. Å det har jag ju. Så mkt som vi flänger runt på dagarna. Ah, håll tummarna att jag får de godkänt!
Http://cassandra87.blogg.se
2018-10-13 @ 08:54:13

Håller tummarna! Fick du gravpenning sist? Jag väntar också på svar, men fick sist iaf :)

Svar: Tack! 😊 Blev sjukskriven sist, så var aldrig aktuellt! Jag hoppas verkligen att det går vägen!!! Håller tummarna för din del också.
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0