Livet är piss ibland

Idag är livet piss. Hostar så jag nästan spyr. Han typ träningsvärk i bålen efter allt hostande. Orkar ingenting. Bröt ihop när jag inte fick upp burken med inlagd paprika. Ville sula den i golvet, men insåg att jag inte kommer orka städa upp skiten sen.

Är stressad över att jag är hemma från jobbet. Borde "spara" sjukdagar till längre in i graviditeten, de kommer ju behövas då. Men jag ÄR sjuk, NU. Måste vila. Alex ska köpa med sig hostmedicin, och kanelbullar. Mer taggad på det första, om jag ska vara ärlig.

Ska försöka vila en stund nu. Ska hämta F på föris kl16. Alex ska iväg ikväll. Inte aspepp på det, men det ska nog gå bra. Önskar att jag också kunde gå ut med vännerna en kväll, ta en drink och bara babbla bort en hel kväll. Känns väldigt avlägset just nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0