När jag inser att jag faktiskt är sjuk..

Min streak med inga-sjukdagar bröts idag. Hosta och snörvel, ingen bra idé att försöka jobba då! Usch. Vid 10-tiden tackade jag för mig och åkte hem. Som alltid med känslan att man sviker kollegorna. Min chef poängterade dock att jag måste tänka på att jag är gravid dessutom.

Stannade till på Subway å köpte med mig en macka. Sen hem, kikade 1,5 avsnitt av nya säsongen av Greys (somnade under avsnitt 2!). Och sen sov jag. Hade sinnesnärvaron att ställa klockan för hämtning på föris. Annars hade jag nog sovit än!

Så tradigt att vara dålig. Som preggo ska man undvika allt vad nässpray och halstabletter heter. Andas genom munnen är ju rätt hett har jag hört!

Ligger i soffan med en fluffig Frank som sällis. Alex diskar. Min fina älskade A, som alltid städar å fixar med allt. <3 Bästa!

Blir hemma från jobbet även i morgon. Behöver dock pallra mig till MVC. Både barnmorske- och läkarbesök som jag inte kan boka om. Hoppas de har överseende med att jag är lite snörvlig. Sjukt respektlöst egentligen, att dyka upp sjuk. Får erbjuda dom en ansiktsmask eller nåt.

Hoppas ni får en fin kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0