Preggo-updates, vecka 25

Idag kliver vi in i vecka 25 (24+0). Tiden går fort, fast ändå långsamt. Så himla tudelat dedär. Började dagen med att ringa barnmorskan, dags att lista sig på förlossning. Valet föll tillslut på KS i Solna. Inte helt lätt, och såklart inga garantier att en får sitt förstaval. Men det känns bra!

Får mkt kommentarer om att magen inte är så stor. Har inga bilder från tiden med F i magen att jämföra med. Ska på bm-besök på ons, ska bli spännande å se vad sf-måttet säger. Vägde mig i helgen, +13 sen start. Så nånting har ju vuxit iaf!

(null)
Lite till ska du allt få växa iaf!

Hade fått brev från Försäkringskassan när jag kom hem. Med lite lätt nervositet öppnade jag kuvertet som innehöll beslutet om gravpenning. Fick det beviljat! Sån lättnad verkligen! Så nu kan jag gå hem vid årsskiftet utan att behöva "slösa" föräldradagar. Så himla skönt!

(null)
Sån lättnad!

En rätt bra preggo-dag mao!

Nu ska jag sova, trött efter en lång arbetsdag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0