Vara sjuk och gravid är ingen bra kombo

Ännu en sömnlös natt. Fick sånna kramper i magen igår. Gjorde så jävla pissont. Övervägde tillochmed att åka in till akuten, men smärtorna var ändå bekanta så härdade ut hemma. Tog en dos Omeprazol till, antar att det får bli dubbel dos framöver.

Smärtan var verkligen by the book när man har en glappande övre magmun, som jag har. Blev värre av att ligga ner (magsyran "rinner upp" i matstrupen). Så kände mig ändå "trygg" med smärtan. Nu på morgonen känns det bättre. Har fått i mig lite frukost. Måste vara lite snällare mot magen framöver. Igår åt jag rätt mkt socker och fet mat, inte bra! Får nog inse att magen inte pallar så mkt längre.

Å sen hostan på det. Kul.

Jaja, ställt in alla planer jag hade för dagen iaf. Behöver vila. Hoppas ni får en fin söndag iaf!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0