Veckan som gått

Redan fredag, say whaaat?! Veckan har varit väldigt mkt upp och ner. Hostan är typ värre en nånsin, så har sovit pissdåligt. Kroppen har i övrigt känts helt okej. Därför känns de extra surt att hostan förpestar min vardag. Jag har hostat så mkt att jag tillslut misstänkte att jag fått pyspunka och läckte fostervatten. Så blev ett besök på förlossningen i onsdags. Har ju än inte listat oss någonstans, men ringde till KS i Solna. Blev väldigt väl omhändertagen. Fick se en sprattlande bebis på ultraljudet. <3 Inga tecken alls på att det läcker, så skönt! Läkaren tyckte dock att det var dags att kolla upp hostan. Så idag ska jag till VC kl 11.15. Jag vill absolut inte få penicillin. Är allergisk mot "vanligt" penicillin, och ersättaren slår ut min magen helt. Så jag hoppas att jag slipper det! Någon form av hostdämpande kanske de kan skramla fram, eller nå luftrörsvidgande (kanske kan sno Franks?!). Ah, vi får se!
 
Annars blir min fredag ganska lugn. Beger mig nog till Solna C tills de öppnar, dvs kl 10. Från och med idag kan man beställa nya Iphone XR, så ska till en Tele2-butik och kolla läget. Kanske fikar en kortis sen å, innan läkarbesöket. Sen efter lunch ska jag bädda ner mig i soffan å kika Greys.
 
Ja, en lugn fredag helt enkelt!
 
Hoppas ni haft en fin vecka iaf. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0