Nya höstskor till förskolan

F sov ända till kl 10 idag. Lillplutten. Han åt ändå rätt bra frukost. Sen packade vi ihop oss och tog en promenad till XXL vid Blocks. Köpte skorna jag spanat in, tror de kommer bli super på föris i höst. Gillar att de är lite högre i skaftet, skyddar de mot lite regn å rusk.
 
(null)
Satt bra på Franks fot.
 
(null)
 
Modellen heter Kamik Zap GTX, å ni hittar den nu på kampanj på XXL (399:-, ord 699:-). Riktigt kap!
 
Min mammakompis Sara hade läst här på bloggen att jag skulle till Blocks, så vi möttes upp och tog en lunch. Himla trevligt med lite spontandejt!
 
Jag & Frank stannade dock inte så länge, vi kom hem för en stund sen. Han ligger å vilar och jag ska nog göra samma sak. Vi båda har haft en tuff natt, så ligger lite efter med sömnen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0