Barncafét

Idag blev det ett besök på Barncafét/Öppna förskolan här i området. Elton gillar verkligen att hänga där! Katta och Ture var där å, kul å träffa dom igen. Vid lunchtid gick vi hemåt. Elton somnade i vagnen, så jag fick äta lunch i lugn och ro. Kikade handbollen samtidigt, gött med en storseger mot Rumänien. Känns som det börjar släppa nu. Vi har fortfarande chans på semifinal. Hejja Sverige!

När E vaknade gick vi en kortis till skolgården för å gunga lite. Sen hade jag en snabbt ärende till Blocks, innan vi hämtade Frank. Var en glad plutt vi hämtade idag, han hade fått baka pepparkakor på föris. Så stolt!

(null)
En kylig selfie!

Lagade sen mat och utfodrade kidsen. När Alex kom hem så drog jag till Friskis för ett Skivstångspass. Var så taggad innan, men passet blev inte alls bra! Jag har fortfarande känningar i ländryggen, jag är rätt svag där helt enkelt. Å första låten körde vi marklyft. Så jag blev snabbt trött i ryggen, och fick tillochmed lite ont. Detta gjorde att jag kände mig sjukt instabil i resten av passet, under benböjen och rodd osv. Ryggen orkade inte stabilisera helt enkelt. Jättedumt! Men kunde köra på i vissa övningar iaf! Så blev ju svettig.

Sitter i soffan nu och kikar Musikhjälpen. De är ju i min hemstad Västerås och sänder, så bra! Perfekt att somna till, så ska nog bädda ner mig istället.

Trevlig tisdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0