Tredje advent & kalas

(null)
Tredje ljuset brinner.

Tredje advent idag. Har kraschat i soffan efter en fullspäckad dag, och helg med för den delen! Idag har vi haft kalas för mig och Alexanders syster Andrea. Så mina föräldrar och Alex familj har varit här idag. Mina päron kom iofs redan igår, och stannade över natten. Vi bjöd på tacos och tårta, himla mumsigt! Jag blev verkligen uppvaktad med fina presenter. Så himla bra!

(null)
Lite presentkort och nya hörlurar.

Tog en promenad till Blocks innan gästerna kom. Mamma hade köpt jultröjor till grabbarna. Dock var Eltons tröga alldeles för stor. Så byte av storlek blev till byte till något helt annat. Så nu har grabbarna julaftons-outfiten klar. Tänkte försöka få till en julbild i kläderna i morgon. Wish me luck!

(null)
Stickad tröja till Frank, och onesie till Elton.

Är helt slut nu. Blev en fullspäckad dag. Å med två kids som inte är helt hundra. Å jag hostar som fan fortfarande. Känns så surt att inte få må bra lixom. Men men.. Påbörjar min sista föräldralediga veckan i morgon. Trist å behöva göra det halvkrasslig. Fått ställa in tisdagens planer redan. Men men. Håller tummarna för att F är tillräckligt pigg för förskola på tisdag iaf!

Nu, sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0