Rensarfredag!

Man blir ju lycklig när en kikar vädret för nästa vecka. Bara röda siffror, underbart! Idag är förhoppningsvis sista dagen med minusgrader. Solen skiner, så är ändå rätt skönt ute, men nu vill jag ha töväder och plusgrader.

Tog tag i att rensa undan lite i Franks ytterplaggsgarderob (ni som läst min blogg ett tag vet att F hade typ 6-7 uppsättningar med ytterplagg!). Sålt en skaloverall och ett galonställ, så bra! Skalkläderna från PoP åker ner i källaren, de får Elton ärva. Plockade sedan fram ytterplaggen i storlek 98. I vår kör vi på skalkläder & vindfleece från PoP och en softshelljacka inköpt på Gekås. Sen har han ett galonställ och en regn/skaloverall att ta till å. 

(null)
Marinblått och senapsgult, sån fin kombo!

Jag tror att vi har allt för våren nu. Eventuellt ska vi köpa ett par gummistövlar å. F har vuxit ur de gamla. De är dock nästan oanvända, har inte funnits ett behov av att använda stövlar då han haft vattentäta sneakers istället. Så vi får se hur vi gör med det!

Nu ska jag äta lite lunch. Elton sover i vagnen fortfarande, vi kom hem från en promenad för en stund sen. Efter lunch kommer Anneli hit en sväng. Så går nog och hämtar F lite tidigare idag, så han hinner träffa henne å! Kvällen annars blir en lugn hemmakväll. Är ju final i På Spåret, det vill man ju inte missa!

Hoppas ni får en fin fredag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0