Bullbak

Gick upp 6.30 i morse för å hjälpa till å få iväg F till förskolan. Han var inte alls pepp på det idag. Lite småhostig på de å. Hoppas de inte är något på gång, utan snarare pga kylan. Jaja, det visar sig! Alex och Frank gick hemifrån strax innan 7. Jag åt lite frukost, ringde diverse vårdinstanser och bokade om besök, och gick sen och la mig igen. Sov till 11 typ, behövdes verkligen!

Drog igång projekt Kanelbullar. Har kännt ett sånt sug efter kanelbullar på sistone, så idag blev stora bullbakardagen! Blev precis klar med sista plåten. De ska få svalna lite, så blir det bulle och saft till mellis sen.

(null)
Snäckor och några knutar.

Ska strax bege mig till föris och hämta Frank. Blir nog en lugn em/kväll sen. Handboll på Tvn vid 20.30, duggar tätt mellan matcherna! Får se vad vi hittar på till middag idag. Som jag skrev tidigare har vi bestämt 4 middagar denna veckan, dock inte spikat vad vi ska äta vilken dag. Tror de lutar åt fisk idag.

Hoppas ni haft en fin måndag iaf! Nu ska jag äta en bulle, eller två!
Anonym
2019-01-17 @ 14:03:46

Bullarna ser goda ut!

Svar: Dom blev väldigt goda! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0