Det är fredag!

Veckan har kommit till fredag. Det är MINDRE än 1 månad till bf. Asså hur sjukt?! Sista veckorna kommer typ springa fram. Jag är på ett sätt mer en redo, samtidigt har jag liite panik över att behöva skita ut en soffgrupp. På måndag ska jag träffa Bm Jennie och tagga lite för förlossningen. Känns bra!

Gick upp med Frank idag, som typ alla dagar. Är skönt att vi är två som kan rodda med honom på morgonen. Idag hade lämningen gått jättebra. Frank har haft det lite tufft på sistone. Igår hade vi utvecklingssamtal på föris. Så spännande att få höra hur han har det på dagarna. Allt går verkligen bra. Lite tufft vid lämning, men det går över fort. Man blir så himla stolt när någon annan än närmsta familjen pratar om hur fin liten kille vi har. <3

Idag har jag bokat in massa ytligt tjafs. Vill känna mig lite fin inför förlossningen. Så ska färga fransar och ögonbryn. Sen joinar Anneli för en pedikyr. Oooom jag hinner blir det även klipp av håret. Kommer spendera över 1000:- på mitt utseende idag, när hände det sist?!

Annars är helgen rätt oplanerad. Typ sista chansen att fixa hemma, så vi ska göra lite sånt meck. Typ frosta av frysen, och rensa avloppet. Kul! Alex ska ev iväg på lör kväll. Så kluven vad jag tycker om det. Han kommer ju bara vara max 1h bort, men ändå! Ah, vi får se hur det blir!

Nu, frukost!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0