Första besöket på Aurora

Samtalet på Auroramottagningen gick jättebra! Så tacksam för att hon kunde ordna en tid så snart (flyttades från 16/4). Hon gav en bra förklaring till mina känslor. Så skönt när en själv inte förstår. Fick med mig konkreta tips och "övningar". Mkt handlar om att mitt nervsystem fortfarande har ett "gas"-påslag. Som bara byggs på helatiden. Behöver få igång bromsen. Behöver återhämtning. Hon sa något väldigt klokt. Kroppen klarar stress, massor med stress. OM vi får tillräcklig återhämtning. Det satte sig verkligen.

Planen är att vi ska höras per telefon om ca 2veckor. Så får vi se vart vi tar det sedan.

Anneli var barnvakt under besöket. Hade gått jättebra. De tog en prom undertiden. Helt underbart väder idag! Jag tog min en promenad till KS. Skönt verkligen! Blev en rejäl sådan, lär kännas i morgon!

(null)
Dagens långprommis!

Hängde kvar en stund efter samtalet å tog en fika med Anneli. Så mysigt att få tjöta av sig en stund. Bästa Anneli! <3

Ikväll tänkte vi äta tacos. Jag kom hem för en liten stund sen. E blev akut hungrig, så vi fick hoppa av Tvärbanan å springa in på Maxi för matning. Men det gick ju bra det!

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0