Asså detta väder..

Fyfan va november suger just nu! Regn, regn, regn.. Fick nu ikväll hem Franks nya höstskor. Ett par fodrade gummistövlar. Känns verkligen som det behövdes i detta väder. Blev ett par från Kavat, modellen heter Pöl (väldigt aktuellt!). Hittade de till himla bra pris på Sportamore, tips!
 
Ni hittar stävlarna HÄR.
 
Vad har vi annars gjort idag.. Ledde mamma-pass i förmiddags. Var förvånad över hur många mammor som trotsade spöregnet! Passet gick iaf bra. Känns jättekul att vara igång igen.
 
Elton sov en stund under passet, och vaknade lagom tills vi kom hem. Så fick bli en snabbdusch, å sen lite lunch. Katta och Ture kom över och hängde en stund. Efter de gått så ville E vila en stund, så jag passade på att vila en stund jag å. Himla mysigt! Alex hämtade F idag, så vi behövde inte pallra oss utanför dörren på hela eftermiddagen.
 
Kvällen gick sen i ett. Klockan är över 23, och jag sitter fortfarande uppe. Fick för mig att baka kladdkakemuffins efter grabbarna somnat. Alex var å handlade, så han kom hem till nybakta muffins. Inte honom emot! De blev iaf sjukt goda. Har även stökat undan lite "pappersarbete" som jag brukar kalla det. Är en del å rodda med just nu, vet inte alls hur jag hade hunnit med allt sånt om jag hade jobbat!
 
Nu är det nog dags att bädda ner sig. Har inga direkta planer alls för morgondagen. Kanske passar på att gå och träna en sväng på fm. I brist på annat å göra. Elton tycker ju dock att det är sådär kul.. Ah, vi får se. Skönt iaf att det är fredag i morgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0