Återbesök på VC

Denna veckan har gått i hälsans tecken. Typ. Idag hade jag återbesök på VC. Hade så mkt hellre dragit täcket över huvudet och sovit bort dagen (mensen kom tillslut!), men det var bara å pallra sig ut i regnrusket! Väl på VC gick vi igenom mina provsvar, vilket bara visar bra resultat. Så det är högst otroligt att mina återkommande blödningar på ögonvitan beror på något farligt lixom. Det känns skönt att de verkligen utrett detta grundligt! Vi pratade även lite åderbråck. Ska få komma till en DSK för att prova ut ordentliga stödstrumpor. Ska försöka vara lite nitisk med detta, så hoppas jag att de värsta bråcken försvinner i knävecken.
 
Tog även upp min lilla ärta jag fått i/på stortåleden. Det är med största sannorlikhet ett (en?) ganglion. Läkaren skickade remiss till en ortoped för att eventuellt operera bort den. Lär ju vara rätt lång väntetid till det, så är bra att bollen är i rullning.
 
Håller på och roddar med lite tvätt å sånt nu. Vi håller oss hemma resten av dagen. Ikväll ska jag iväg på styrelsemöte i Brf-en. Håll tummarna för att kidsen vill somna i tid!

(null)
Tvättmaskinen är himla spännande!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0