Att inte få äta på natten

För en vecka sen började fighten mot att sluta äta på nätterna för E. De första två nätterna var jobbiga. Gråt, hysterisk gråt. Men han lugnade sig alltid, och kunde ändå somna om tillslut. Sen har han fått en flaska framåt 5-tiden, och kunnat somna om på det nån timme. Det har verkligen gått över förväntan. Inga nattmål alls på hela veckan. Han vaknar ju dock fortfarande, och haft några nätter där han varit vaken nån timme sådär. Men det har ändå varit okej. "Knepet" har varit att han fått komma över till vår säng. Då har han oftast kunnat somna om relativt fort. Tanken är ju att lägga över honom till sin säng sen igen, just för att han ska sova i SIN säng lixom. Men både jag och Alex han ju somnat om med E lixom, så han har fått vara kvar. Himla mysigt såklart, men det blir lite trångt. Men det får gå.

(null)
Såhär ser Eltons vecka ut. Grönt är sömn, orangea streck mat och blått streck en bajsblöja. Så himla smidigt att följa hans rutiner.
 
Så ja, sömnmässigt så blir det bättre och bättre. Jag ligger dock fortfarande tok-back på sömnkontot. Mkt för att jag har så svårt att somna på kvällen dessutom. Jag hoppas att det ska bli bättre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0