Kalas i Västerås

Nu har vi landat hemma i Bromma igen. Blev ett stopp i Västerås nu över helgen. Idag firade vi Frank med kalas hemma hos mamma&pappa. Kändes enklast, och mest coronavänligt, att dela upp kalaset även i år. Så vid lunchtid idag kom familjen på min sida för å fira vår blivande 4åring. Fullt ös med kusinerna, som alltid! Frank fick massa massa smålego, till hans stora förtjusning! <3

(null)
Uppdukat för kalas!

Tog inga bilder alls på kalaskillen. Det hanns lixom inte med. På onsdag ska vi ha kalas igen härhemma, då blir det den obligatoriska siffer-bilden iaf! :)

Vi har iaf haft en toppenvecka i Örebro. Vi har alltså varit husvakter (eller snyltgäster!) åt vänner till mina föräldrar. De bor ute på landet ca 15min från Örebro centrum. Veckan har bjudit på högt och lågt, både gällande väder och humör. Det är inte lätt att semestra med ett barn som kan, men inte vågar. Och ett barn som vågar, men inte kan. Men overall har vi haft en mysig Örebrovecka.

Tack snälla Lotta&Robban för att ni vågade låna ut huset till oss!

Nu har vi två veckors ledighet kvar tillsammans hela familjen. De ska vi försöka göra det bästa av. Sommarvärme är på ingång verkligen, så blir nog mkt bada bada bada!

Nu ska jag ta rätt på tvätten som är klar. Maskin 2 av typ 10. Hejja!

Trevlig söndag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0