Lymfmassage..?

Jag har ända sen graviditeten känt mig tung och svullen i kroppen. Inte så konstigt mtp graviditet osv. Så idag när jag var på massage så frågade terapeuten mig om det. Om jag brukar vara svullen i armar och över ryggen eller om det kommit efter grav. Hon började berätta om lymfmassage, vad det har för effekt och egentligen hur hela lymfsystemet är uppbyggt och hur det ger svullnader i kroppen. Såklart vill hon ju sälja sina tjänster. Men det kändes så träffande, allt hon beskrev. Så jag har bokat upp två tillfällen för lymfmassage. Kostar skjortan, men jag får se det som en investering i mig själv. Och kan det hjälpa mig att känna mig mindre svullen och tung i kroppen är det ju super!

(null)
Det bortglömda systemet.

Någon med erfarenhet av lymfmassage? Har det fungerat för er?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0