Reklamera?!

Igår fick vi äntligen hem Eltons fotobok. Tog ca 14 dagar från beställning. Redan där var man ju lite bitter. Än värre blev det när jag väl fick se boken. Pärmen är helt skev och böjd. Så himla tråkigt! En fotobok kostar ändå en del. Nu hade vi lite rabatt, men ändå.

(null)
Svårt att fånga på bild, men det glipar en hel del!

Har mailat Önskefoto (där den är gjord) och ifrågasatt varför de godkänt och skickat iväg en fotobok som ser ut sådär.

Idag hämtade Alex ut Eltons nya Kavat-skor. Och även dom behöver vi reklamera. Litet skav framtill på ena skon. Bagatell kan många tycka, jag tycker mest att det är tråkigt att de är slitna innan de ens har fått sitta på Eltons fot.

(null)
Liten prick framme på högerskon.

Så trist att rodda med sånt. Grejjer ska bara funka!

Hur gör ni i sånna lägen? Reklamerar? Struntar i det?
Lisa
2020-02-21 @ 09:20:47

Reklamerar definitivt! Betalar så mycket för saker speciellt foton och tillbehör så de ska vara perfekta! Oftast inga problem alls att få nytt! Lycka till!

Svar: Har mailat Önskefoto nu, dock inget svar än! Kavat-skorna fick jag 150:- rabatt på, superservice hos dom! :) kram
malin.

Anonym
2020-02-22 @ 22:25:52

Nej jag skulle aldrig lägga tid och energi på det. Framförallt skorna påverkar det ju inget i kvalitet alls.

Svar: Fick verkligen snabb och smidig service från Kavat, och 150:- i rabatt. :) så det var verkligen värt det! Kram
malin.

Anonym
2020-02-23 @ 06:15:49

Jag hade reklamerat direkt! Skorna påverkas ju kanske inte i funktionen, men tråkigt att få ett par skavda skor. De är säkert generösa med rabatt eller så! Lycka till!

Svar: Fick jättebra service! Fick lite rabatt på priset. :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0