Akutenhelg & magnetröntgen

Jobbat min första akuten-helg sen jag kom tillbaka från mammaledighet. Lördagen var lugn, söndagen desto mer att göra. Är typ bara nytt folk på "min" helg. Lite trist, då vi var ett så himla bra gäng förut! Men det blir nog bra!

Var då ledig idag. Vilket var bra, då Alex hade tid för magnetröntgen av sin rygg. Han har problem med den till och från. I sensomras small det till rejält. Nu har de varit bra. Men kändes dumt att boka av tiden. Om ryggen smäller till igen lixom. Så nu ska han få besked om det är något diskbråck eller så.

Så idag har jag gästat lite som föräldraledig. Dinah och hennes Hemming kom hit på dan. De ville fira Elton, så vi bjöd på lite pannkakslunch. Grabbarna röjde som vanligt. Tänk att vi har barn som är alldeles jämngamla!

Vi ska ju ha kalas för Elton, såklart. Men blir bara för närmaste familjen, vi får inte plats med så många fler än så. Tidigare har vi haft det uppdelat med flera kalas, men denna gång kände vi att det fick bli bara familjen. Har en idé att baka en tårta formad som en 1a. Hittade tårtform i form av siffror, hur smidigt?! Så i helgen ska jag baka tårtbottnar. Hoppas den hinner komma tills dess!

(null)
Himla fiffig grej!

Blev en vända till gymmet idag å. 3 pass/v är planen, och hittills i år håller jag det. Har även cuttat onödigt socker, och det går över förväntan verkligen. Så stolt över mig själv!

Nu är det dags att sova. I morgon väntar jobb, och sen en dejt med Ellen. Ska bli mysigt! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0